Vi søger en person med en videregående uddannelse og administrativ joberfaring. Som specialkonsulent bliver du en central og vigtig medarbejder i forhold til kolleger og ledelse, såvel som beboere og samarbejdspartnere.
- Allround administrativ støtte for husets centerchef.
- Kommunikationsopgaver, f.eks. udarbejdelse af nyhedsbreve, opdatering af husets hjemmeside, referent ved møder mv.
- Sekretær for SAMU og Kvalitetsudvalget.
- Personaleadministration, opdatering af husets personalehåndbog, personalemapper mv.
- Persondataforordningen, HR-opgaver i forbindelse med ansættelser.
- Opgaver i forbindelse med planlægning og afholdelse af møder, temadage mv.
- Ad hoc-administrativ støtte til aflastningen i forbindelse med opfølgning på rutiner, dokumentation, egenkontroller, kvalitet og optimering af processer.
- Samarbejde med husets eksterne leverandører, f.eks. IT-support, konsulenter og husets faste håndværkere.
- Deltagelse i udviklingsprojekter.
- Praktiske opgaver, som f.eks. bestilling af kontorartikler, postforsendelse, anmeldelse af forsikringsskader, klargøring til møder.
Specialkonsulenten refererer direkte til husets centerchef. Foruden samarbejdet med kolleger i aflastningsafdeling, køkken og rengøring samarbejder vedkommende også med to eksterne medarbejdere, som er ansvarlige for bogholderi og løn.
Aflastningen har i dag 16 borgere og 20 kolleger. Aktuelt planlægger vi flytning om to år til nybyggede og større faciliteter i København, hvilket giver plads til flere borgere og kolleger.
Vi søger dig:
- Du har administrativ erfaring fra andet job.
- Du er stærk på IT, behersker Office-pakken og har i øvrigt interesse for kontorteknologi.
- Du mestrer skriftlig kommunikation.
- Du arbejder effektivt, struktureret og organiseret og følger dine opgaver til dørs.
- Du kan arbejde med mange deadlines og samtidig være fleksibel og serviceminded.
- Du er en robust og rummelig person, som på en respektfuld måde kan møde socialt udsatte mennesker.
Vi tilbyder dig:
- Et selvstændigt arbejde i et hus i positiv udvikling.
- Mulighed for at bruge dine kompetencer bredt.
- En rummelig arbejdsplads med en god tone og et godt arbejdsmiljø.
- En overskuelig organisation, hvor det er nemt at få kolleger og ledelse i tale.
- Et job på fuld tid og aflønning efter kvalifikationer.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning bilagt CV mærket “Specialkonsulent“, som du sender til vores HR-samarbejdspartner cd@bisgaardplus.dk. Du er naturligvis velkommen til at ringe til Carsten Dahl på 40 38 36 69, hvis du har spørgsmål. Ligeledes er du meget velkommen til at ringe til Arbejde Adler, centerchef Dorte S. Andersen, på tlf. 29 11 06 90, hvis du har spørgsmål til jobbet.
Arbejde Adlers Hus er en selvejende institution, som blandt andet rummer Arbejde Adlers Aflastning – en aflastningsafdeling for udsatte borgere, der efter endt hospitalsophold skal rehabiliteres sundhedsmæssigt og socialt. Vi er en værdibåren organisation og en velfungerende kollegagruppe med et stort engagement i vores arbejde. Læs mere på www.arbejdeadlershus.dk