Lukket for ansøgninger
HR Business Partner til dansk del af international detailkæde
Søg stillingen her:
Er du drevet af at skabe godt people- & forretningsudviklende HR-arbejde? Vil du være en vigtig spiller i den nationale HR-udvikling i en international detailkæde i tæt samarbejde med HR-direktøren og Regionsdirektøren? Har du ambitioner om at blive en af de bedste HR business partnere såvel strategisk som operationelt ?
- I ALDI Danmark er der gang i implementeringen og udviklingen af en stor og spændende transformation, som skal placere ALDI i toppen dagligvaremarkedet.
- ALDI er internationalt en af europas største detailkæder. ALDI har høje ambitioner og investerer de nødvendige ressourcer for at skabe fremtidens ALDI i Danmark.
- Som HR Business Partner får du ansvaret for at drive HR-opgaven såvel strategisk som operationelt i hele Nord- og Midtjylland.
- Rollen byder på mange forskellige typer HR-opgaver på regionskontoret samt rundt ude i regionen tæt på driften.
- Du får ledelsesansvar for en Junior HR Business Partner, og I skal sammen udfylde en væsentlig rolle i udbygningen og driften af HR-funktionen i regionen.
- Du bliver en fast del af ledergruppen.
Dine arbejdsopgaver:
- Support og rådgivning af ledere i HR-relaterede forhold
- Udføre strategisk HR gennem bl.a. procesudvikling, kommunikation og deltagelse i regionens ledermøder
- Drive HR-opgaver inden for bl.a. rekruttering, onboarding, talent management og medarbejderudvikling
- Regional ansvarlig for uddannelses- og udviklingsprogrammer, herunder gennemføre træning og workshops
- Implementering og udvikling af HR-tiltag fra HR-organisationen
- Løbende analysere og følge op på KPI’er, omkostninger og budgetter
Din profil:
- Du har en kandidatuddannelse med fokus på HR og gerne 5 års erfaring inden for HR-feltet. Erfaring fra detailbranchen er en fordel, men ikke et krav
- Besidder en god forretningsforståelse med erfaring fra en ledende HR-funktion, hvor du har været vant til at dykke ned i personalejura og overenskomster
- Drives af resultater, har gennemslagskraft og en hands-on tilgang, der spreder energi og vindermentalitet omkring dig
- Kan kommunikere på alle niveauer, er selvstændig og har en analytisk samt metodisk tilgang til problemløsning
- Har veludviklede IT-kompetencer
- Behersker dansk og engelsk i både skrift og tale.
Du tilbydes:
Dette er en unik mulighed for at bruge din erfaring og passion i forhold til at skabe succes for ledere og medarbejdere i ALDI Danmark.
Tæt samarbejde med både Regionsdirektøren og HR-direktøren. Du indgår i regionens chefteam og bliver en tæt medspiller på det danske HR-team.
Du får indflydelse på udviklingen af ’det nye ALDI’ i Danmark og en vigtig rolle i forhold til at udvikle HR funktionen og sikre forretningsmæssig vækst på det danske marked.
En stærk udvikling af dine kompetencer og evne til at udvikle og drive forretningsbaseret HR-arbejde.
Du vil arbejde ud fra kontoret i regionen, som her understøtter driften af lederne, butikker, lager og administration. Du bliver en del af det nye ALDI, hvor alle arbejder målrettet og ambitiøst på ALDIs rebranding og udvikling i Danmark.
Et job i ALDI Danmark åbner på sigt mange muligheder. Vi giver dig en grundig onboarding i ALDIs forretningsgange, så du får de bedste forudsætninger for succes. Du får blandt andet adgang til ALDI Academy, hvor vi løbende uddanner og udvikler dine kompetencer. Derudover er ALDI Danmark en del af en international virksomhed med over 60.000 ansatte globalt og 2.800 ansatte i Danmark – så karrieremulighederne rækker også ud over landets grænser.
Stillingen indeholder en attraktiv lønpakke, der stemmer overens med dine kvalifikationer og ansvaret i stillingen, firmabil og fordelagtige personalegoder.
Søg stillingen her:
Kontakt:
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør og erhvervspsykolog Kim Bisgaard, BISGAARD+Catenon. Mail kb@bisgaardplus.dk, tlf. +45 50503339, som er ekstern rekrutteringspartner på stillingen.
Ansøgningsfrist d. 6. august kl. 12. Vi hører gerne fra dig før, da vi behandler ansøgninger løbende. Opstart er d. 1. september.
ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Vi vil være danskernes foretrukne detailkæde, og det er en stor og ambitiøs opgave, som vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor du er i organisationen, er du med til at gøre hver dag endnu bedre.